Program studiów
I. Semestr:
- Wprowadzenie do studiowania
- Budżetowanie produkcji gry
- Podstawy procesu produkcji gier komputerowych
- Podstawy marketingu w grach
- Podstawy procesu projektowania gier
- Mechanizmy gier w marketingu
- Zajęcia do wyboru I*
- Zajęcia do wyboru II*
- Projekt zaliczeniowy semestr I
II. Semestr:
- Marketing i społeczność w grach indie
- Wstęp do procesu tworzenia gry na projekcie Unreal Engine w blue printach.
- Zarządzanie zespołem w branży gier
- Wstęp do grafiki komputerowej
- Biznesowe wymiary gier rywalizacyjnych
- Zajęcia do wyboru III*
- Zajęcia do wyboru IV*
- Zajęcia do wyboru V*
- Zajęcia do wyboru VI*
- Projekt zaliczeniowy semestr II
III. Semestr:
- Ścieżki kariery w branży gier komputerowych
- Kompetencje do przyszłości – przygotowanie do rynku pracy
- Praktyka zawodowa – spotkanie z pracodawcą
- Praktyka zawodowa
- Zajęcia do wyboru VII*
- Zajęcia do wyboru VIII*
- Zajęcia do wyboru IX*
- Projekt zaliczeniowy kończący studia
*Wybierane samodzielnie przez studenta spośród kursów dostępnych na Platformie Udemy Business. Więcej informacji o Platformie: https://grykomputerowe.edu.pl/platforma-udemy-business