Program studiów

I. Semestr:

  1. Wprowadzenie do studiowania
  2. Budżetowanie produkcji gry
  3. Podstawy procesu produkcji gier komputerowych
  4. Podstawy marketingu w grach
  5. Podstawy procesu projektowania gier
  6. Mechanizmy gier w marketingu
  7. Zajęcia do wyboru I*
  8. Zajęcia do wyboru II*
  9. Projekt zaliczeniowy semestr I

II. Semestr:

  1. Marketing i społeczność w grach indie
  2. Wstęp do procesu tworzenia gry na projekcie Unreal Engine w blue printach.
  3. Zarządzanie zespołem w branży gier
  4. Wstęp do grafiki komputerowej
  5. Biznesowe wymiary gier rywalizacyjnych
  6. Zajęcia do wyboru III*
  7. Zajęcia do wyboru IV*
  8. Zajęcia do wyboru V*
  9. Zajęcia do wyboru VI*
  10. Projekt zaliczeniowy semestr II

III. Semestr:

  1. Ścieżki kariery w branży gier komputerowych
  2. Kompetencje do przyszłości – przygotowanie do rynku pracy
  3. Praktyka zawodowa – spotkanie z pracodawcą
  4. Praktyka zawodowa
  5. Zajęcia do wyboru VII*
  6. Zajęcia do wyboru VIII*
  7. Zajęcia do wyboru IX*
  8. Projekt zaliczeniowy kończący studia

*Wybierane samodzielnie przez studenta spośród kursów dostępnych na Platformie Udemy Business. Więcej informacji o Platformie: https://grykomputerowe.edu.pl/platforma-udemy-business

Zapisz się wstępnie

Do niczego to nie zobowiązuje. Dostaniesz od nas więcej informacji.

pon. – sob. w godz. od 9.00 do 19.00

odpowiadamy w ciągu 24 godzin